Strona Główna  >  Artykuł archiwalny

Do poprzedniej strony


Artykuł archiwalny


Na zebranych tu stronach redakcja biuletynu umieszcza aktualne ogłoszenia dotyczące przetargów.

Komplet dokumentów ogłaszanych przez burmistrza znajdziecie Państwo w dziale Burmistrz.


_________________________________________________________________

   

 

Znak sprawy IE 340/6/04

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości poniżej 60 000 euro

 

 

 

 

 

 

Pieczęć zamawiającego

 

  1. Zamawiający:

  1. Pełna nazwa zamawiającego
  2. GMINA NIEMODLIN

  3. REGON 000524536
  4. kod, miejscowość, województwo, powiat
  5. 49-100 NIEMODLIN woj. OPOLE pow. OPOLE

  6. ulica, nr domu, nr lokalu
  7. ul. Bohaterów Powstań Śląskich nr 37, nr 40

    internet http/ www.niemodlin.pl e-mail um@niemodlin.pl

  8. numer kierunkowy 0 77

tel: 4 606-295 faks: 4 606-260

 

 

  1. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:

  1. imię i nazwisko: Kazimierz Krzesiński
  2. telefon: 4 606 295 wew. 230
  3. e-mail: um@niemodlin.pl

  4. nr lokalu: 39
  5. godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 800 - 1500

  1. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na :

Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

rodzaj zamówienia: usługi

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

 

 

4) Oznaczenie zadania:

opis: “Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami”

miejsce realizacji zamówienia: Gościejowice - Gościejowice (pod lasem)

nie dopuszcza się składanie ofert równoważnych nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych

 

 

5) Termin (okres) realizacji zamówienia:

120 dni po podpisaniu umowy

 

6) Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:

w wysokości: 200,00

słownie: dwieście złotych

7) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %)

cena 100 %

 

8) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

  1. formularz można odebrać osobiście w:
  2. siedzibie zamawiającego, nr lokalu: 40

    internecie http:/ www.niemodlin.pl

    innym miejscu: .............................................................................

    lub za zaliczeniem pocztowym,

  3. cena formularza: 5,00 zł

słownie: pięć złotych

9) W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 3.

 

 

10) Miejsce i termin składania ofert:

  1. miejsce składania: Urząd Miejski w Niemodlinie

siedziba zamawiającego (nr lokalu): sekretariat pok. 26

inne miejsce ...............................................................................................

b) w terminie do 19.04.2004 r. godz. 1100

 

 

11) Miejsce i termin otwarcia ofert:

  1. miejsce otwarcia: Urząd Miejski w Niemodlinie

w siedzibie zamawiającego (nr lokalu) 62 IIIp.

w innym miejscu.........................................................................................

b) termin 19.04.2004 r. godz. 1330

 

12) Termin związania ofertą:

30 dni

 

 

 

Niemodlin, dnia 29.03.2004 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dla zamówienia

o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

– dotyczącego opracowania dokumentacji projektowej.

 

Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 2004 r.)

1. Zamawiający Gmina Niemodlin

z siedzibą w Niemodlinie, tel. 4 606 295, faks 4 606 260

e-mail um@niemodlin.pl

2. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz
z pełnieniem nadzoru autorskiego i
nwestycji pn. “Budowa sieci wodociągowej wraz
z przyłączami w Gościejowicach”.

Szczegółowy zakres opracowania projektowo – kosztorysowego obejmuje:

b) opracowanie dokumentacji projektowej, która winna zawierać:

  • sieć tranzytową o długości ok. 2000 m,
  • sieć rozdzielczą o długości ok. 250 m,
  • przyłącza wodociągowe do wszystkich budynków mieszkalnych.

Szczegółowy zakres opracowania został przedstawiony w § 1 ust.2 załączonego wzoru umowy.

Opracowanie w/w dokumentacji wymaga od wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust 1 pkt 6.

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 120 dni licząc od daty podpisania umowy.

7. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. udokumentowanie wykonania co najmniej jednej dokumentacji projektowej,

porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia, wykonanej w ciągu ostatnich

3 lat,

b) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 8 niniejszej specyfikacji.

8. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia

spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 7a
    niniejszej specyfikacji mogą być:
  2. - sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych dokumentacji zawierający: nazwę,
    zakres, wartość i czasookres wykonywania dokumentacji projektowej, nazwę, adres
    i telefon inwestora,

    - referencje zawierające w/w dane.

  3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o których mowa w punkcie 7b

niniejszej specyfikacji muszą być:

  • kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień

budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz:

  • zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Architektów potwierdzającego

przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert,

c) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji,

d) wypełniony druk “Oferta”, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.

9. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje przekazywane będą drogą elektroniczną lub za pomocą faxu . Strona,

która otrzymuje dokumenty lub informacje pocztą elektroniczną lub faxem, zobowiązana

jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego

potwierdzenia faktu ich otrzymania.

Numery telefonów, faksu i adres poczty elektronicznej zamawiającego zostały podane
w punkcie nr 1 do niniejszej specyfikacji.

10. Do porozumiewania się z wykonawcami upoważnione są następujące osoby:

  • Pan Kazimierz Krzesiński pokój nr 38, tel. 4 606 295 wew.230, e-mail um@niemodlin.pl
  • Pani Danuta Adam pokój nr 40, tel. 4 606 295 wew. 219, e-mail um@niemodlin.pl

11. Zamawiający wymaga składania wadium w wysokości 200,00 zł w terminie do dnia
19.04.2004 r. do godz. 11
00.

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13. Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie

pisemnej.

Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.

Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa
na opracowanie dokumentacji projektowej inwestycji pn “Budowa sieci wodociągowej

wraz z przyłączami w Gościejowicach”.

W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

14. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – sekretariat – pokój nr 26 w terminie
do dnia 19.04.2004 r. do godz. 11
00.

Oferty będą otwierane w dniu 19.04.2004 r. o godz. 1330 w pokoju nr 62 w siedzibie
Zamawiającego.

  1. Cenę należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 Kodeksu

cywilnego.
Do ceny netto należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22 %.

Sposób rozliczania wykonanego zamówienia określa § 5 umowy.

16. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłym wykonawcą dokumentacji projektowej

odbywać się będą w złotych polskich.

17. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena ryczałtowa – 100%

Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe
proporcjonalnie mniej, według formuły:

(Cn/Cf.b. x 100) x 100% = ilość punktów, gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof.b – cena oferty badanej nieodrzuconej

100 – wskaźnik stały

100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

18. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której

wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Termin zawarcia umowy zostanie

określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec zmianie
w przypadku złożenia przez któregoś z wykonawców protestu. O nowym terminie

zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu postępowania

protestacyjno-odwoławczego.

19. Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę
składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

20. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór
stanowi załącznik nr1do niniejszej specyfikacji.

21. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI Prawa

zamówień publicznych - “Środki ochrony prawnej” określające zasady wnoszenia

protestów, odwołań i skarg do sądu na wyroki zespołów arbitrów oraz postanowienia

zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze. Zastosowanie mają także przepisy

wykonawcze wydane na podstawie artykułu 193 Prawa zamówień publicznych.

 

 

Załączniki do specyfikacji:

1. Wzór umowy.

2. Wykaz dokumentów wymaganych od oferentów.

3. Druk “Oferta”.

4. Mapka poglądowa.

_________________________________________________

 

Znak sprawy IE 340/5/04

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości poniżej 60 000 euro

 

 

 

 

 

 

Pieczęć zamawiającego

 

  1. Zamawiający:

  1. Pełna nazwa zamawiającego
  2. GMINA NIEMODLIN

  3. REGON 000524536
  4. kod, miejscowość, województwo, powiat
  5. 49-100 NIEMODLIN woj. OPOLE pow. OPOLE

  6. ulica, nr domu, nr lokalu
  7. ul. Bohaterów Powstań Śląskich nr 37, nr 40

    internet http/ www.niemodlin.pl e-mail um@niemodlin.pl

  8. numer kierunkowy 0 77

tel: 4 606-295 faks: 4 606-260

 

 

  1. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:

  1. imię i nazwisko: Kazimierz Krzesiński
  2. telefon: 4 606 295 wew. 230
  3. e-mail: um@niemodlin.pl

  4. nr lokalu: 39
  5. godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 800 - 1500

  1. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na :

Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.

rodzaj zamówienia: usługi

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

 

 

4) Oznaczenie zadania:

opis: “Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami”

miejsce realizacji zamówienia: Rogi (miejsce włączenia do istniejącej sieci) – Mała Góra

nie dopuszcza się składanie ofert równoważnych nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych

 

 

5) Termin (okres) realizacji zamówienia:

120 dni po podpisaniu umowy

 

6) Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:

w wysokości: 200,00 zł

słownie: dwieście złotych

7) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %)

cena 100 %

 

8) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

  1. formularz można odebrać osobiście w:
  2. siedzibie zamawiającego, nr lokalu: 40

    internecie http:/ www.niemodlin.pl

    innym miejscu: .............................................................................

    lub za zaliczeniem pocztowym,

  3. cena formularza: 5,00 zł

słownie: pięć złotych

9) W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1
pkt 1 – 3.

 

 

10) Miejsce i termin składania ofert:

  1. miejsce składania: Urząd Miejski w Niemodlinie

siedziba zamawiającego (nr lokalu): sekretariat pok. 26

inne miejsce ...............................................................................................

b) w terminie do 19.04.2004 r. godz. 1100

 

 

11) Miejsce i termin otwarcia ofert:

  1. miejsce otwarcia: Urząd Miejski w Niemodlinie

w siedzibie zamawiającego (nr lokalu) 62 IIIp.

w innym miejscu.........................................................................................

b) termin 19.04.2004 r. godz. 1300

 

12) Termin związania ofertą:

30 dni

 

 

 

Niemodlin, dnia 29.03.2004 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dla zamówienia
o sza
cunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

– dotyczącego opracowania dokumentacji projektowej.

 

Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 2004 r.)

  1. Zamawiający Gmina Niemodlin
  2. z siedzibą w Niemodlinie, tel. 4 606 295, faks 4 606 260

    e-mail um@niemodlin.pl

  3. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji pn. “Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Małej Górze”

z pełnieniem nadzoru autorskiego nad przyszłą realizacją inwestycji.

Opracowanie dokumentacji obejmuje:

  • sieć tranzytową o długości ok. 2400 m,
  • sieć rozdzielczą o długości ok. 250 mb,
  • przyłącza wodociągowe do wszystkich budynków mieszkalnych.

Szczegółowy zakres opracowania został przedstawiony w § 1 ust. 2 załączonego wzoru umowy.

Wykonanie w/w dokumentacji wymaga od wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa
    w art. 67 ust 1 pkt 6.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 120 dni licząc od daty podpisania umowy.
  5. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. udokumentowanie wykonania co najmniej jednej dokumentacji projektowej, porównywalnej z niniejszym przedmiotem zamówienia, wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat,
  2. posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 8 niniejszej specyfikacji.

  1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 7a niniejszej specyfikacji mogą być:

  • sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych dokumentacji zawierający: nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonywania dokumentacji projektowej, nazwę, adres i telefon inwestora,
  • potwierdzenie przez zleceniodawcę, że opracowanie zostało wykonane z należytą starannością (referencje).

  1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o których mowa w punkcie 7b niniejszej specyfikacji muszą być:

  • kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz:
  • zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Architektów potwierdzającego przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert,

  1. dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji,
  2. wypełniony druk “Oferta”, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.

  1. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą drogą elektroniczną lub za pomocą faxu . Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje pocztą elektroniczną lub faxem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
  2. Numery telefonów, faksu i adres poczty elektronicznej zamawiającego zostały podane
    w punkcie nr 1 do niniejszej specyfikacji.

  3. Do porozumiewania się z wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
  4. - Pan Kazimierz Krzesiński pokój nr 38, tel. 4 606 295 wew. 230 e-mail um@niemodlin.pl

    - Pani Danuta Adam pokój nr 40, tel. 4 606 295 wew. 219 e-mail um@niemodlin.pl

  5. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 200,00 złotych w terminie do dnia 19.04.2004 r. do godz. 1100.
  6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  7. Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
  8. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
    Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa
    na opracowanie dokumentacji projektowej inwestycji pn “Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami we wsi Mała G
    óra”.

    W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
    za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej ni
    e otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

  9. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – sekretariat – pokój nr 26 w terminie do dnia 19.04.2004 r. do godz. 1100.
  10. Oferty będą otwierane w dniu 19.04.2003 r. o godz. 1300 w pokoju nr 62 w siedzibie zamawiającego.

  11. Cenę należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego. Do ceny netto należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22 %. Sposób rozliczania wykonanego zamówienia określa § 5 umowy.
  12. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłym wykonawcą dokumentacji projektowej odbywać się będą w złotych polskich.
  13. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena ryczałtowa – 100%
  14. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

    (Cn/Cf.b. x 100) x 100% = ilość punktów, gdzie:

    Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

    Cof.b – cena oferty badanej nieodrzuconej,

    100 – wskaźnik stały,

    100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

  15. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec zmianie
    w przypadku złożenia przez któregoś z wykonaw
    ców protestu. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu postępowania protestacyjno-odwoławczego.
  16. Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  17. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 1do niniejszej specyfikacji.
  18. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI Prawa zamówień publicznych - “Środki ochrony prawnej” określające zasady wnoszenia protestów, odwołań i skarg do sądu na wyroki zespołów arbitrów oraz postanowienia zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze. Zastosowanie mają także przepisy wykonawcze wydane na podstawie artykułu 193 Prawa zamówień publicznych.

 

Załączniki do specyfikacji:

  1. Wzór umowy.
  2. Wykaz dokumentów wymaganych od oferentów.
  3. Druk “Oferta”.
  4. Mapka poglądowa.

__________________________________________________

 

Znak sprawy IE 340/4/04

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości poniżej 60 000 euro

 

 

 

 

 

 

Pieczęć zamawiającego

 

  1. Zamawiający:

  1. Pełna nazwa zamawiającego
  2. GMINA NIEMODLIN

  3. REGON 000524536
  4. kod, miejscowość, województwo, powiat
  5. 49-100 NIEMODLIN woj. OPOLE pow. OPOLE

  6. ulica, nr domu, nr lokalu
  7. ul. Bohaterów Powstań Śląskich nr 37, nr 40

    internet http/ www.niemodlin.pl e-mail um@niemodlin.pl

  8. numer kierunkowy 0 77

tel: 4 606-295 faks: 4 606-260

 

 

  1. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:

  1. imię i nazwisko: Kazimierz Krzesiński
  2. telefon: 4 606 295 wew. 230
  3. e-mail: um@niemodlin.pl

  4. nr lokalu: 39
  5. godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 800 - 1500

  1. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na :

Wykonanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem
nadzoru autorskiego.

rodzaj zamówienia: usługi

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

 

 

4) Oznaczenie zadania:

opis: “Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 1

i Publicznego Gimnazjum”

miejsce realizacji zamówienia: Niemodlin, ul. Reymonta nr 9

nie dopuszcza się składanie ofert równoważnych nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych

 

 

5) Termin (okres) realizacji zamówienia:

- audyt energetyczny – 30 dni

- pozostała dokumentacja projektowa – 30 dni od daty podpisania umowy

 

6) Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium:

w wysokości: 500,00 zł

słownie: pięćset złotych

7) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %)

cena 100 %

 

8) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

  1. formularz można odebrać osobiście w:
  2. siedzibie zamawiającego, nr lokalu: 40

    internecie http:/ www.niemodlin.pl

    innym miejscu: .............................................................................

    lub za zaliczeniem pocztowym,

  3. cena formularza: 5,00 zł

słownie: pięć złotych

9) W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 3.

 

 

10) Miejsce i termin składania ofert:

  1. miejsce składania: Urząd Miejski w Niemodlinie

siedziba zamawiającego (nr lokalu): sekretariat pok. 26

inne miejsce ...............................................................................................

b) w terminie do 19.04.2004 r. godz. 1100

 

 

11) Miejsce i termin otwarcia ofert:

  1. miejsce otwarcia: Urząd Miejski w Niemodlinie

w siedzibie zamawiającego (nr lokalu) 62 IIIp.

w innym miejscu.........................................................................................

b) termin 19.04.2004 r. godz. 1200

 

12) Termin związania ofertą:

30 dni

 

 

 

Niemodlin, dnia 29.03.2004 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dla zamówienia
o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

– dotyczącego opracowania dokumentacji projektowej.

 

Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 2004 r.)

  1. Zamawiający Gmina Niemodlin
  2. z siedzibą w Niemodlinie, tel. 4 606 295, faks 4 606 260

    e-mail um@niemodlin.pl

  3. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad przyszłą realizacją inwestycji
pn. “Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 1
i Publicznego Gimnazjum
w Niemodlinie, ul. Reymonta nr 9.

Zakres opracowania projektowo – kosztorysowego obejmuje:

  1. audyt energetyczny,

b) opracowanie dokumentacji projektowej, która winna zawierać:

  1. przebudowę kotłowni węglowej na kotłownię z czynnikiem grzewczym – gaz ziemny,
  2. wymianę instalacji wewnętrznej c.o.,
  3. wymianę stolarki okiennej,
  4. docieplenie ścian i wykonanie elewacji,
  5. ocieplenie stropodachu z wymianą pokrycia.

Szczegółowy zakres opracowania został przedstawiony w § 1 ust. 2 załączonego wzoru umowy.

Wykonanie w/w dokumentacji wymaga od wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa
    w art. 67 ust
    1 pkt 6.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

  • audyt energetyczny – 30 dni od daty podpisania umowy,
  • pozostała dokumentacja projektowa – 30 dni od daty zweryfikowania audytu.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. udokumentowanie wykonania co najmniej 1 audytu energetycznego w ciągu ostatnich
    3 lat, dla obiektu o kubaturze min. 5.000 m
    3, który został pozytywnie zweryfikowany przez Bank Gospodarstwa Krajowego,
  2. udokumentowanie wykonania przez projektantów (określonych w ofercie jako autorów opracowań w poszczególnych branżach), minimum 1 dokumentację projektową zawierającą projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację techniczną oraz kosztorys inwestorski, na inwestycję o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia,
  3. posiadanie przez autorów dokumentacji uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 8 niniejszej specyfikacji.

  1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie
    7 a niniejszej specyfikacji są:

  • sporządzony przez oferenta wykaz wykonanych audytów energetycznych – oraz potwierdzenie zweryfikowania audytu przez Bank Gospodarstwa Krajowego.

  1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie
    7 b niniejszej specyfikacji mogą być:

  • sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych dokumentacji zawierający: nazwę, zakres, wartość i czasookres wykonywania dokumentacji projektowej, zawierającej nazwę, adres i telefon inwestora,
  • potwierdzenie przez zleceniodawcę, że opracowanie zostało wykonane z należytą starannością (referencje).

  1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o których mowa w punkcie
    7c niniejszej specyfikacji są:

  • wykaz autorów projektu z poszczególnych branż,
  • kserokopia, potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz:
  • zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Architektów lub Inżynierów potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert,

  1. dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji,
  2. wypełniony druk “Oferta”, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.

  1. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje mogą być przekazywane drogą elektroniczną lub za pomocą faxu. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje pocztą elektroniczną lub faxem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
  2. Numery telefonów, faksu i adres poczty elektronicznej zamawiającego zostały podane
    w punkcie nr 1 do niniejszej specyfikacji.

  3. Do porozumiewania się z wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
  4. - Pan Kazimierz Krzesiński, pokój nr 38, tel. 4 606 295 wew. 230 e-mail um@niemodlin.pl

    - Pani Danuta Adam, pokój nr 40, tel. 4 606 295 wew. 219 e-mail um@niemodlin.pl

  5. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 500,00 zł w terminie do dnia 19.04.2004 r. do godz. 1100.
  6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  7. Oferta ma być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
  8. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
    Na opakowaniu oferty należy zamieścić następującą informację: Oferta przetargowa
    na opracowanie audytu energetycznego oraz dokumentacji projektowej inwestycji
    pn “Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 1 i Publicznego Gimnazjum w Niemodlinie”.

    W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
    za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

  9. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – sekretariat – pokój nr 26 w terminie do dnia 19.04.2004 r. do godz. 1100.
  10. Oferty będą otwierane w dniu 19.04.2004 r. o godz. 1200 w pokoju nr 62 w siedzibie zamawiającego.

  11. Cenę należy podać w formie ryczałtu, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego. Do ceny netto należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22 %. Sposób rozliczania wykonanego zamówienia określa § 5 umowy.
  12. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłym wykonawcą dokumentacji projektowej odbywać się będą w złotych polskich.
  13. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena ryczałtowa – 100%
  14. Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

    (Cn/Cf.b. x 100) x 100% = ilość punktów, gdzie:

    Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

    Cof.b – cena oferty badanej nieodrzuconej,

    100 – wskaźnik stały,

    100% - procentowe znaczenie kryterium ceny.

  15. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec zmianie
    w przypadku złożenia przez któregoś z wykonawców protestu. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończe
    niu postępowania protestacyjno-odwoławczego.
  16. Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  17. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI Prawa zamówień publicznych - “Środki ochrony prawnej” określające zasady wnoszenia protestów, odwołań i skarg do sądu na wyroki zespołów arbitrów oraz postanowienia zespołu arbitrów kończące postępowanie odwoławcze. Zastosowanie mają także przepisy wykonawcze wydane na podstawie artykułu 193 Prawa zamówień publicznych.

 

Załączniki do specyfikacji:

  1. Wzór umowy.
  2. Wykaz dokumentów wymaganych od oferentów.
  3. Druk “Oferta”.

__________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Wprowadzono:2004-04-02 14:21:02przezWitold Kuriata
Zatwierdzono:2004-04-02 14:21:19przezWitold Kuriata

Dziś jest: 2010-09-08 14:35 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 837526 | Zobacz statystyki.