Do poprzedniej strony

| Wydział Organizacjny
Naczelnik wydziału:Witold Kuriata
Adres:49-100 Niemodlin, ul.Boh.Powst.Śl. 37, pokój 65 (III piętro)
Telefon:4606-295 wewn.204
Poczta elektroniczne (e-mail): um@niemodlin.pl
Zgodnie z regulaminem urzędu:
§ 15
1. Wydział Organizacyjny – symbol OR z wyjątkiem spraw prowadzonych przez stanowisko pracy ds. obsługi Rady i jej organów, które oznacza się symbolem - BRM. 2. Pracą Wydziału kieruje Naczelnik przy pomocy jednego etatowego Zastępcy. 3. Naczelnikowi poza pracownikami Wydziału podlegają bezpośrednio pracownicy obsługi Urzędu. 4. Wydział prowadzi sprawy dotyczące organizacji i funkcjonowania Urzędu, skarg i wniosków, kadr i szkolenia ,obrony cywilnej oraz obsługi Rady Miejskiej i jej organów. 5. Do zadań i kompetencji Wydziału należy, w szczególności: 1) prowadzenie kancelarii Urzędu oraz sekretariatu Burmistrza i Jego Zastępcy, 2) udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu, 3) organizowanie kontaktów Burmistrza, Z-cy Burmistrza i Sekretarza z wskazanymi przez nich instytucjami, organizacjami społecznymi, gospodarczymi itp., 4) załatwianie spraw związanych z opracowywaniem projektów Statutu Gminy, jednostek pomocniczych gminy (sołectw) i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, z ich aktualizacją oraz prowadzeniem kontroli w zakresie stosowania tych dokumentów i przedstawianie Sekretarzowi wniosków z niej wynikających, 5) opracowywanie projektów Regulaminów Pracy w Urzędzie oraz prowadzenie kontroli jego przestrzegania, 6) wyposażanie Urzędu w meble, sprzęt i urządzenia biurowe oraz gospodarowanie tym mieniem, 7) Zaopatrywanie pracowników w materiały biurowe, kancelaryjne , pieczątki, czasopisma i literaturę fachową, 8) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz kontroli nad terminowością ich załatwiania, 9) nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku Urzędu, 10) nadzór nad pracą pracowników obsługi, 11) prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych gminy, 12) prowadzenie całości spraw związanych z obsługą kancelaryjno – techniczną Rady i jej organów oraz zebrań wiejskich, 13) prowadzenie rejestru uchwał Rady i Zarządu, 14) prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady, 15) prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych, 16) administrowanie budynkami Urzędu i gospodarka lokalami wchodzącymi w ich skład, 17) prowadzenie zbioru uchwał Rady i Zarządu oraz ich udostępnianie interesantom, 18) załatwianie spraw związanych z ochroną i promocją zdrowia, 19) załatwianie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 20) załatwianie spraw związanych z zapobieganiem i przeciwdziałaniem alkoholizmowi i narkomanii, 21) prowadzenie zbiorczej ewidencji wniosków i postulatów sołectw, 22) opracowywanie projektów porozumień związanych z przejęciem przez gminę zadań z zakresu administracji rządowej lub administracji samorządowej (powiatu, województwa ), 23) wykonywanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Burmistrza, organizacyjne przygotowywanie uroczystości państwowych i lokalnych, obsługi delegacji zagranicznych oraz kontaktów zagranicznych, 24) wykonywanie zadań związanych z wyborami do rad samorządów terytorialnych, Sejmu, Senatu i prezydenckich oraz z przeprowadzeniem referendum, 25) załatwianie spraw związanych z wyborami sołtysów i rad sołeckich, 26) załatwianie spraw związanych z wyborami ławników sądowych i członków kolegium do spraw wykroczeń, 27) prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury, 28) prowadzenie zakładowej działalności socjalnej, 29) załatwianie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bhp i zabezpieczenia przeciwpożarowego Urzędu i ochroną jego mienia, 30) załatwianie spraw związanych z ekspedycją przesyłek pocztowych, łącznicy telefonicznej i łączności radiowej, 31) organizowanie szkoleń pracowników Urzędu, 32) załatwianie spraw związanych z odbywaniem w Urzędzie praktyk zawodowych, 33) załatwianie spraw związanych z podziałem administracyjnym kraju oraz ustalaniem i zmianą nazw miejscowości, 34) coroczne opracowywanie projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz sprawozdań z jego realizacji, 35) załatwianie spraw związanych z gospodarowaniem określonymi w budżecie gminy środkami na przeciwdziałanie alkoholizmowi, 36) zapewnienie wykorzystania w szerokim zakresie informatyki w pracy Urzędu. 37) opracowywanie projektu planu obrony cywilnej miasta i gminy oraz po jego zatwierdzeniu bieżąca kontrola realizacji ujętych w nim zadań, 38) organizowanie szkoleń i ćwiczeń z zakresu obrony cywilnej, 39) przygotowywanie i zapewnienie działania systemu powszechnego alarmowania oraz wykrywania skażeń, 40) załatwianie spraw związanych z zapewnieniem formacjom obrony cywilnej, umundurowania i sprzętu, 41) prowadzenie magazynu sprzętu OC.

Wprowadzono: | 2009-07-20 10:29:27 | przez | Witold Kuriata | Zatwierdzono: | 2009-07-20 10:29:30 | przez | Witold Kuriata |
|