Strona Główna  >  Władze i organizacja  >  Urząd Miejski  >  Wydziały  >  Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych

Do poprzedniej strony


wersja do druku | archiwum

Wydział Spraw Obywatelskich i Społecznych


Naczelnik wydziału: Zofia Gwóźdź - Wąchała

Adres: 49-100 Niemodlin, ul. Boh.Powst.Śl. 37, pokój 47(II piętro)

Telefon: 4606295 wew. 224

Poczta elektroniczne (e-mail): um@niemodlin.pl


Zgodnie z regulaminem urzędu: § 27

WydziałSpraw Obywatelskich prowadzi sprawy:

1. Wydział Spraw Obywatelskich – symbol SO - prowadzi sprawy związane z ewidencją ludności, wydawaniem dowodów osobistych i paszportów, sprawy wojskowe i związane z ochroną danych osobowych oraz informacjami niejawnymi a także dotyczące komunikacji i działalności gospodarczej.
2. Wydziałem kieruje Naczelnik pełniący równocześnie funkcje Pełnomocnika Burmistrza do spraw ochrony danych osobowych i informacji niejawnych.
3. Do zadań i kompetencji Wydziału należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji ludności,
2) załatwianie spraw związanych z zameldowaniem i wymeldowaniem osób,
3) załatwianie spraw związanych z wydawaniem dokumentów stwierdzających tożsamość,
4) prowadzenie pośrednictwa w sprawach paszportowych polegającego na przyjmowaniu wniosków o wydanie paszportu, przekazywaniu ich do oddziału paszportów ich odbiór oraz wydawanie zainteresowanym,
5) zakładanie i prowadzenie kart osobowych mieszkańców i ich aktualizacja oraz prowadzenie spraw związanych z systemem PESEL,
6) prowadzenie rejestru wyborców (stała aktualizacja) oraz sporządzanie spisów wyborców,
7) prowadzenie rejestracji przedpoborowych,
8) załatwianie spraw związanych z przeprowadzeniem poboru,
9) załatwianie spraw związanych z natychmiastowym uzupełnieniem sił zbrojnych - akcja kurierska,
10) załatwianie spraw związanych ze sprawowaniem przez żołnierza bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, uznawaniem poborowego
i żołnierza za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny
11) prowadzenie archiwum wydawanych dokumentów tożsamości oraz archiwum zakładowego,
12) prowadzenie kancelarii tajnej Urzędu,
13) załatwianie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej,
14) załatwianie spraw związanych z zapewnieniem przez Urząd ochrony danych osobowych i informacji niejawnych,
15) załatwianie spraw związanych z odbywaniem zgromadzeń i zbiórek publicznych na terenie miasta i gminy,
16) załatwianie spraw związanych z realizacją świadczeń osobistych
i rzeczowych na rzecz obronności kraju.


Wprowadzono:2009-07-20 10:31:11przezWitold Kuriata
Zatwierdzono:2009-07-20 10:31:13przezWitold Kuriata

Dziś jest: 2010-09-08 19:58 | Ogólna liczba odwiedzin biuletynu: 837526 | Zobacz statystyki.